středa 3. srpna 2016

Tip ... Ghost On Tape (Francie)


Stále "něco" poslouchám, muzika je motor (i droga)! "Sjíždění" léty osvědčených klasik je prima zábava, co mě ale baví ještě víc, je poslech nových kapel. Mám rád svěží vítr! V neděli jsem byl na jednom z posledních koncertů na olomoucké SF Mini. Hráli Ghost On Tape (Francie) a protože jsem si je prověřil ještě před jejich vystoupením - byl jsem v očekávání! Nebyl jsem zklamaný, byli hodně fajn Doporučuji k poslechu! No, pokud máš rád melodický punk rock! Ghost On Tape jsou sympatický trojlístek - komunikativní a příjemný. Jejich nový singl jsem si již po několikátém poslechu začal "pobrukovat". Jejich zpěvák říkal, že pojedou snad i tři koncerty s Radioactivity (USA). Nic ne to neříká, ale o mnohém to napoví nemyslíte? https://ghostontape.bandcamp.com/

Žádné komentáře: