pátek 16. září 2011

DIY or BUY!!!


Žijeme v lese a je nám tam dobře! Duševního poklidu, v současné době, moc nemám a o to víc mi vždy vyjasní pohled na svět společné chvilky s dcerou Aní (tak si aktuálně říká) a opravdu vzácné chvilky, kdy se sejdeme s její maminkou Jani. Ano, právě ona mně inspiruje svou kreativitou - ano DIY jako noha! Navíc jsou její výtvory strašně pěkný a osobní … mrkněte na její blog http://zlesa.blogspot.com. Bédy jsou houby a ty prostě mohou růst i v obýváku, pokud to budeš opravdu chtít! Mám taky spousty plánů, co a jak udělám, ale nějak mi chybí pár hodin v každém dni navíc … ale všechno bude! Obrázek nemá moc spočného s krásnými výtvory od Jani, děda na fotce mi jen prostě sympatickej a podobně krásně bych chtěl v jeho věku vypadat taky (samozřejmě i s tím super trikem). Peace, Samuel

Žádné komentáře: