neděle 2. června 2013

Hot Nerds - Das Four Eyez Kult

7“EP (DOG BLESS YOU RECORDS)

DIY je cesta. Zbavíš se přetlaku, můžeš tvořit a hlavně, pokud se Ti něco nelíbí, lze věci dělat přesně tak, jak to vidíš Ty. Podobným stylem lze mluvit obecně, já se budu psát o DOG BLESS YOU RECORDS. Label, který se nedávno rozhodl, že vydávat desky v malých nákladech je to pravé a vypustil do světa svou první nahrávku. Byl jsem z ní nadšený a myslel jsem si, že laťka je nastavená hodně vysoko na to, aby ji další titul nepřekonal. Nejde o soutěžení, ale i malý dítě se naučí chodit do schodů a co víc, překračovat své včerejší úspěchy. Laťka se opět zvedla. Lisovnou, a tiskařskou barvou, ještě voní nový singl na DOG BLESS YOU RECORDS a již na první pohled je vidět, že jsme opět o kus dál. Jsou tady Hot Nerds!

Grafika, layout … singl vypadá naprosto skvěle. Navíc, vše tištěno, lepeno a kompletováno vydavatelem doma. Pokud máš rád DIY tvorbu obalů, tak tohle je „majstrštyk“ a nejspíš nebudu lhát, pokud řeknu, že jsem ještě neviděl, tak krásně udělaný singl! Myslím, že budeš nadšený i nasraný zároveň (až na Tebe vypadne malé překvapení). Ep je nádherné a je vidět, že je dělané s láskou a pořádným koumákem! Mít kapelu a někdo pro mě udělat takhle krásný singl, budu v sedmém nebi. Opravdu, na první pohled je vidět, že deska je udělaná ve stylu LOVE & PAIN (ano, času na tvorbu bylo obětováno myslím moc). Navíc vyšlo v nákladu 130 ks!

Pokud máš doma první singl na DOG BLESS YOU RECORDS - BLONDIE & THE... (NOBODY) / LEG LIFTERS (http://samuelrecords.blogspot.cz/search?q=Blondie), asi budeš vědět, že v projektu Leg Lifters hraje chlapík jménem Nathan Joyner (najdeš ho v ještě kapelách ALL LEATHER, SOME GIRLS, LEG LIFTERS, ESE´ & ZAIN). Dostáváme se k HOT NERDS, což je jeho další projekt, který udělal se svojí holkou jménem Alia Jyawook (TINY TELEPHONES, VAGINALS , KATA). HOT NERDS zní dost dobře a jsou naprostá pocta záhrobnímu disco punku. Od prvních tónu se vracím v čase, a navozuje se ve mi atmosféra, kterou jsem cítil 20.10.2002 na pražské Papírně (nejsem tak chytrý, jen si píšu datum na desku, když si ji koupím), kdy tam hráli Phantom Limbs. Mají mnoho společného. Když jsem tehdy viděl, byl jsem naprosto unešený. Hlavně díky zpěvákovi, který byl naprostý ďábel, a zdálo se mi, že jsou hodně originální. Podivná kapela, která se mi moc líbila, a měl jsem dojem, že svou hudbou si vytvářejí „svůj vlastní hudební žánr“. Stejný pocit mám z Hot Nerds. Řízený chaos, kdy se v jednom bodě střetává elektronická muzika, s disco chytlavostí a punk přístupem – nezařaditelností. Díky zbustrovanému zpěvu, disco odéru, který je řízený „tuc tuc“ metronomem a naprosto zvrhlé, komplikované rytmice, působí Hot Nerds jako závit zavrtávající se do palice. Vůbec to není dlouhý. V téhle smyčce se chci ztratit! 7 tracků a 7 palců! Při poslechu se cítím podobně, jako by se cítila jeptiška, když prochází kolem bordelu.

Znova a znova budu opakovat - mám rád hardcore punkové singly! Je až neuvěřitelné, kolik energie se vejde na jednu malou desku. Nejde mi vlastně ani o hudbu (styl), množství agrese - jde mi o „srdce“ (emoce) ukryté v jejích tónech. Na tomhle EP, je vše, co jsem zmínil. Naprosto skvělý singl – díky! Jak říká DOG BLESS YOU RECORDS - Pes Ti žehnej. (S)

http://dogloversrecords.net/dogblessyou/
http://dogloversrecords.net/dogblessyou/?page_id=125
http://hotnerdsmusic.com/

Žádné komentáře: