neděle 3. března 2013

Vinylová meditace ...


Blog má své výhody a jednou z nich je i to, že si mohu psát téměř o čemkoliv. Někdy mám všeho dost a léčím se muzikou. Včera jsem na tom byl podobně a tak jsem si vzal k čaji část z hromady EP´s a prohazoval jedno EP za druhým. Některý mně fakt vzali a nálada se rozhodně zvedla. Pokud by někoho zajímal TOP 10, tak tady je (bez pořadí) …ani nevím, kolik jsem těch EP´s protočil ...

1. Terrible Feelings - Impending Doom
2. Machine Gun Romantics - s/t
3. John The Baker / Millions Od Dead Cops - Unplagged
4. Short Fuse - Fruitless Efforts
5. Chopper - Porcelain
6. Franklin Lakes - Mal Communiquer
7. Woods - s/t
8. Iddle Hands - s/t (Narshardaa Singles Club)
9. Extortion / Jed Whitey - split
10. Louis Armstrong "What a wonderful World" / Wayne Fontana & The Mindbenders "Game Of Love" - split

... další by byli 86 Mentality :)




Žádné komentáře: