středa 7. května 2014

Downtown Struts – Victory

7“EP (Pirates Press Records)

O The Downtown Struts (Chicago) jsem již několik recenzí napsal. Stále platí, že je beru jako kapelu, o které si myslím, že splňují všechno, co očekávám od sloganu „perfektně zahraný melodický punk rock“. To znamená, že uslyšíme dobře zahrané, i nahrané, a perfektně nazpívané pecky s velice výraznými melodiemi. Poměrně rychle jsem si je oblíbil a něktére písničky začal brzo pobrukovat. Jsou výrazní, moderní a přesto nepostrádají patinu „punkrocku“, jeho energii. V jedné rovině mají silný hitový potenciál a výsledek je pro mně vyzdvižený nechybějícím melancholickým odérem. Kapela mně baví téměř od prvního poslechu, což bylo myslím u „Sail The Seas Dry“ desetipalce, pak jsem následoval singl "ANCHORS"  a debutní velká deska „Victoria!“. Všechny nahrávky vyšly pod hlavičkou Pirates Press.

Jestliže se dal singl “Anchors” považovat za předzvěst alba „Victoria!“, potom singl „Victory“ lze brát jako jeho dozvuk. Určitě potěšení pro všechny, které debutní velká deska DTS zaujala, a chtějí „zalepit“ čekaní na nějakou další nahrávku kapely. Ep vyšlo koncem roku 2013 (v říjnu), jednak v rámci "Under One Flag Singles Series", ale i jako samostatné vydání.

Ep „Victory“ to jsou jen dvě skladby „Victory“ a „Fool's Gold“, zabalené v pěkném decentním obalu (škoda, že chybí texty) a bylo vydané ve dvou barevných mutacích vinylu (i obalu). Jsou to přesně ty písničky, které chcete slyšet, pokud jste si The Downtown Struts na jejich velké desce oblíbili. Oni prostě umí zahrát melodický punk rock a já opět kývu hlavou. Velice příjemný energický punk rock, který Ti Tvé dny může o trochu vylepšit (pokud jim dáš šanci). Před lety jsem měl hodně rád kapelu Pollen a u DTS částečně nacházím ten melancholický odér, který mně na nich tolik bavil. V každém případě nebudou zklamaní pamětníci Pollen, ani Ti co poslouchají třeba  Dead To Me nebo Gaslight Anthem.

Jaro je tady … jestli chceš zkusit něco melodického, Downtown Struts jsou můj tip. (S)

piratespressrecords.com

Skladba k poslechu ZDE.

Seznam skladeb:
A Victory 
B Fool's Gold

PS: V ČR seženeš u Day After.

 

Další recenze/články najdeš na http://samuelrecords.blogspot.com.

Žádné komentáře: