úterý 5. srpna 2014

Cirguz / Kung-Fu Girlz – split

7“EP (DIY)

Cirguz a Kung-Fu Girlz mají venku společný singl, který ještě voní novotou! Mělník vs. Praha. Kapely si ho tuším vydali vlastním nákladem, za což mají z mé strany respekt, i poděkování (ano je to inspirující). Jsem rád, že stále existují kapely, které mají chuť jít vlastní cestou, a nespoléhají na labely, jen jako na „investory“. Ano, i nezávislost je pro mě důležitá, a stejně tak i to, že své nadšení nemusejí „dopingovat“ energetickými drinky nebo hledáčky TV kamer. Sympatické. Singl je krásně udělaný a já ho  hodnotím jako nejhezčí EP, které u nás kdy vyšlo. Malý náklad, krásný sítotiskový obal a barevný vinyl. Nádhera. Spojnice Mělník – Praha má nádherný „pomníček“ a lepší dvě kapely pro společný split singl bych u nás asi těžko pohledal. Pohromadě jim to perfektně šlape, obě party se velice dobře doplňují. Singl je venku a na jeho „podporu“ spolu kluci nedávno odehráli i několik koncertů na společném turné po východní Evropě. Od prvního pohledu je jasně vidět, že tohle je udělané s láskou k hardcore punku (nebo obráceně?) a to si vždy cením! Navíc mě to obě kapely baví i hudebně!

Cirguz … sympaťáci z města Mělník. Milovníci punku, DIY, piva, a to že „punk rock v srdci maj“ jsem poznal na vlastní kůži. Nejsem ročník „77“, ale „73“, přesto mi cirguz(s)ové pojetí punku naprosto sedí, co víc baví. Kluci „zapojili své kytary a já jsem opět jen jejich, do varu mně opět dostali … „. Šlape jim to parádně! Vše co na mně dýchlo ze singlů „Konec punku“ a „Tak se sbal!“ nacházím i na novém splitu. Parta k pohledání a cením si jejich propojení přístupu, muziky a snahy dělat věci DIY stylem. Na singlu mají dvě pecky a hlavně dvojka je velice chytlavá. Jmenuje se „Společný zážitky“, a já ji nemohu dostat z hlavy. Hitovka.  V textu se najde „-náctiletej“, ale i „-cetiletej kluk“. Není to neosobní psaní, z téhle party jsem nadšenej, a držím jim palce na další cestě!

Kung-Fu Girlz aneb punk - street punk - rock´n´roll z Prahy. Rošťácký odér z nich dýchne od prvního pohledu a i náklonost ke špinavého punk´n´rollu poznáš velice rychle. Navíc z nich cítím podobnou „korektnost“, jakou jsem měl rád na německých Press Gang. Hudebně „holky“ hrají energický punk-street punk a snad i trochu punk´n´rollu (street punk myslím oi kapely dnešní doby, a nikdy bych neřekl, že budu o „oi“ psát pozitivně, no ale předsudky stranou, poslechni v/a This Is Street Punk nebo kapely jako Bishops Green). Mix Press Gang a Cock Sparrer? Baví mě to a já si jen říkám, jak je možný, že jsem Kung-Fu Girlz neviděl ještě živě? Musím to napravit! Vy mrkněte na jejich nové video  "We Don't Care" … hodně napoví!

Na EP dostaneš dvě pecky od Cirguz a dva kusy od Kung-Fu Girlz. Rock over Mělník... Rock on Praha... (S)

Cirguz
Kung-Fu Girlz

 

Další recenze/články najdeš na http://samuelrecords.blogspot.com.

Žádné komentáře: