středa 10. června 2020

LIDSKÉ ZDROJE - Live Demonstration


Tape (Humane Recordings)

Pojmenování některých punkových skupin jsou zajímavá. Jaký by byl Váš tip na neotřelé jméno? Mé pozornosti neuniknul název LIDSKÉ ZDROJE. Aktuální kapela, a i kdyby za tím nebylo nic jiného, je určitě dobrým impulzem pro další prověření. GO476910YB (LIDSKÉ ZDROJE) se o názvu vyjádřil „Označení "Lidské zdroje" mi vždycky hýbalo žlučí a jako název pro kapelu mi přijde perfektní. Absolutní cynismus kapitalistickýho newspeaku vyjádřenej ve dvou slovech.“ Někteří určitě vědí, jiní tuší a další zájemci, ať si prověří souvislosti sami. Jména v téhle partě nemají velkou důležitost a korespondují s názvem kapely. Kombinace písmen a čísel, GO476910YB, AL479059SZ, YO671959YB, to jsou LIDSKÉ ZDROJE. Venku mají demo kazetu. Drží se postupu, jaký býval zažitý před mnoha lety, nejdřív demo, pak třeba split a potom až desku. Rozhovor s GO476910YB (LIDSKÉ ZDROJE) jsem udělal poměrně nedávno a vznikl hlavně proto, že mi ve schránce přistála jejich pěkně udělaná demo kazeta. Všechny písničky z nahrávky mi znějí SUPER. Je to mé první seznámení, oťukávání a já hned řeknu, že mě baví a protáčím to celkem často! LIDSKÉ ZDROJE jsou tady a během pár let se možná stanou noční múrou všech manažérů, kteří budou googlem vyhledávat své “lidské zdroje”. Doufám, že o hodně dřív se dostanou do těch správných repráků nebo sluchátek punx. Snad už proto, že tohle je kapela plná elánu a jak se o sobě píší na svém profilu - “Sometimes Cheesy - Always Antifascist”.

LIDSKÉ ZDROJE jsou punk rockový trojlístek. Dva hráči jsou čeští punks usazení ve Vídni a pomáhá jim jejich rakouský kámoš. Všechny tři budeš znát z dalších kapel. Hrají garážový punk rock, který má všechny potřebné ingredience: melodie chytlavé jen trochu, drzost a frackovitost podmáznutou odérem „rozvrzanosti“. Brzo se mi to usadilo v mé strárnoucí hlavě. Kdyby byl naživu Peter z P.Thrash Records, hned bych mu tuhle nahrávku poslal jako tip na zajímavou kapelu. Věk není důležitý a zároveň energie není věčná. LIDSKÉ ZDROJE zachytili tu svoji jednoho říjnového dne 2019 ve vídeňské zkušebně a je z nahrávky cítit! Pokud pociťuješ, že máš vybité baterky, zkus nahrávku použít jako dobíječku. Všechny pecky jsou nahrané naživo a hodně mě baví jejich zvuk (asi podobně jako nahrávka Shank „Coded Messages In Slowed Down Songs”, u které je v bookletu také uvedeno, že byla nahraná ve zkušebně během několika dnů). LIDSKÉ ZDROJE nahráli super demo, o kterém třeba někteří řeknou, že je to 77 punk rock. Já napíšu, že je to super punk rock, autentickej a při poslechu mám lehké mražení v zádech a cítím pocit, že jsem věčně mladej. Na nahrávce je deset vlastních pecek a tři předělávky – od Testors, The Undertones a Smrt mladého sebevraha. Logo kapely dělal Vojtech Cejnek – ano, to je ten šikovný grafik a kreslíř z Rapsöd. LIDSKÉ ZDROJE hrají punk rock, který nezestárne, stejně jako třeba nahrávka Lawnmower Deth Billy. Super demo, jsem fanouškem! (S)

lidskezdroje.bc.com

Rozhovor najdeš zde.

Žádné komentáře: