středa 1. června 2016

TIM REMIS (USA) + MAVA (CZ)



 
Sympaťák Tim Remis (Chicago, USA) se vrací do Evropy! Nedávno odstartoval další "evropské turné", s tím že většinu zastávek má v ČR. Opakování je matkou moudrosti a já použiju slova, která jsem napsal o jeho desce na Lokal Rekorc …

Představovat Tima je trochu zbytečné, hrál v Čechách již několikrát a zanechal zde i jednu vinylovou split stopu. Najít jsme ho mohli v sestavách kapel Sweet Cobra, Milemarker, Challenger nebo Auxes. Celým jménem je Timothy (Danyold) Remis a hudebně má talent pro nejeden styl. Aktuálně se budu bavit o jeho písničkářské tváři, kdy vystupuje sám se svým banjem a úžasným hlasem. Fousy, kérky, táta a obrovskej sympaťák se srdcem na dlani, to je můj dojem z Tima Remise. Konfrontoval jsem svůj pohled s kamarády, Adamem a Černochem, zde jsou jejich názory:

„Jeden z nehodnějších lidí co znám. A podle mě je to taky takovej nenápadnej hudební génius. Z málokoho plyne hudba tak přirozeně. Jo a taky kdybych se ocitnul sám ztracenej uprostřed Ameriky, asi bych jako prvnímu zavolal Timovi.“ (Aran)

„Tima je těžký představit. Na jednom tričku mám obrovskýho fousatýho dřevorubce ve flanelce kácejícího strom. Hodně mi ho připomíná. Tim je ale navíc schopnej vzít o půlnoci banjo a vydat se na turné po všech non-stop hernách a barech na našem sídlišti.“ (Černoch)
Tim hrál v Olomouci několikrát. Má tady minimálně dva velké fanoušky a snad i proto, nešlo nabídku jeho koncertu odmítnout. Společnost na koncertě mu bude dělat duo MAVA (CZ) – akustický projekt lidí z Or a Vlněna, odkazující ke kapelám na constellation rec.
 
Odkazy:

https:// timremis.bandcamp.com   
https://soundcloud.com/ v-clav-orc-gr
 
Koncert proběhne na velice pěkném a zajímavém místě, které má své kouzlo - areálu „wurmovky“ (Olomouc, Wurmova 7) – tentokrát v Bajkazylu, nejspíš v podloubí před Bajkazylem. Počítej s časem 20-22:00, takže pokud přijdeš dřív, můžeš omrknout mágy z Bajkazylu a jejich krásný bajky.


Naviděnou & díky za šíření …

sAm a parta



Žádné komentáře: