sobota 25. října 2014

samuel records news





Dlouho jsem nenapsal žádné novinky ohledně Samuel Records. Všichni, kteří se těší na další čílo How Can Limo Kid Kill Your Dreams? (1/2 Samuel + 1/2 Ujo Láriš + další člen Honza Štelcík) a Landmine Spring "Ride" 12"LP možná potěší následující zpráva, věci se blíží do finále. Ziny doma již kompletuji a vinyl je zadaný do výroby a měl by být v polovině listopadu. Dlouho jsem nic nevydal a měl jsem v hlavě více plánů, společně s těmito dvěma tituly vypustím ještě 10" vinyl Sneeze, což je sólový projekt - kluk, kytara, miluje Jawbreaker a nahrávka je jeho sólový debut, který si sám nahrál, zmasteroval ... nedalo mi to, abych ho nepodpořil. Sneeze je ze Strakonic. Poslední věcí je triko Samuel Records, ano v tuto dobu jsou již trička hotová, s novým motivem "Jen ptákům zůstávají jejich křídla", který namaloval sympaťák Tim Remis. Všechny věci vypustím najednou, brzo spustím předprodej a objednávky budu rozesílat koncem listopadu, max první týden v prosinci. Věci vyjdou v nákladu HCLKYD? 100 ks, 12" Landmine Spring 130 ks, 10" Sneeze 130 ks a trika Samuel Records 50 ks. Náklady jsou malé, důvody jsou následující, nemohu si větší press dovolit z finančních / časových důvodů a snad si ani nejsem jistý, jestli by to více než těhle pár nadšenců (nadšenkyň) zajímalo. Ceny budou snad férové.

Důvod, proč jsem věci vypustil je jednoduchý, prostě mi to chybělo a chtěl jsem, aby byl Samuel Records opět, jak se říká, "ve hře". Děkuji všem, kteří i přes mojí horší komunikaci, stále píší a na věci se těší! Díky za podporu, ano je to motivující. Na všechny emaily v průběhu, napíšu krátké doby, odpovím a brzo spustím e-shop s možností objednání, i bandcamp, kde budou obě nahrávky k poslechu. Nahrávka Landmine Spring bude kompletní "Ride" session, která byla tehdy nahraná.

Zdravím z lesů ...

DÍKY! Samuel

PS: díky za případné šíření Vašim kamarádům, lidem které by to mohlo zajímat ...

http://samuelrecords.net
* Svoboda otroků se měří délkou řetězu ... *
* Samuel Records Is One Of Too Many Hardcore Labels *

Žádné komentáře: