středa 5. února 2014

BLONDIE & THE... (NOBODY) / LEG LIFTERS – split

TEST PRESS + Sympathizer´s Photo Journal
7“EP (Dog Bless You Records)

Řeknu to předem – myslím si, že tohle je úžasný singl, který mám rád od prvního okamžiku, co jsem se o něm doslechl. Malá deska, která má hodně silných míst a je přesně tím EP, které mi potvrzuje fakt, že hardcore punk není mrtvý a myšlenky přenositelné z generace na generaci jsou stále aktuální. Tohle není jen hra, ale skutečnost a denní chleba. Nejde o stylovost, ale o přístup k věci. Bavím o věcech kolem, o přístupu, o benefitu. K tomu se ale ještě dostanu.

Mám rád hardcore punkové singly! Je až neuvěřitelné, kolik energie se vejde na jednu malou desku. Nejde mi vlastně ani o hudbu (styl), množství agrese - jde mi o „srdce“ (emoce) ukryté v jejích tónech. Právě u hc/punku to vnímám nejvíc a vlastně je to možné snad jen tady. EP může navíc i zcela nahradit velkou desku a je médiem, kde není nic navíc, protože na to ani není prostor. Mám rád EP´s.

Psaní o téhle desce jsem vypustil, když bylo aktuální. Koncem loňského roku (2013)  na Dog Bless You Records vyšla ještě „test press verze“, bavím se o limitované edici 18ti ks, s ručně dělaným bookletem o 37 stranách, který obsahuje DBY „Sympathizer´s Photo Journal“.  Najdeme v něm fotky lidí, kteří si koupili split singl a vyfotili s ním svá psiska.Velice sympatické, super nápad. Ale na to má Dog Bless You Records skoro patent, že?

Jako správný milovník psů ocením, že singl BLONDIE & THE... (NOBODY) / LEG LIFTERS je deska od psů - pro psy a jejich páníčky (paničky). Netradiční projekt, se silným příběhem a navíc podpořený tím, že deska byla zcela BENEFITNÍ. Vyšla loni (2013) a již stačila „vydělat“ na boudu pro pejska Cipíska (mrkni na web stránku Dog Bless You Records a uvidíš, že jméno bylo zvolené opravdu skvěle). Ano, je benefiční pro psí útulek v Rakovníku. Kolik vyšlo za poslední dobu takových nahrávek? Kolik lidí takovou věc podpoří? Je to dle mého úžasná věc, kdy můžeš spojit lásku k hardcore/punku a deskám s tím, že pomůžeš dobré věci. Tohle mělo být finále, ale pro mě je to hrozně silný a už jen proto, bych složil splitu BLONDIE & THE... (NOBODY) / LEG LIFTERS - velkou poklonu!

Skutečná láska ke psům, to je jedna z věcí, která dělá tenhle split opravdu silným a dává mu další rozměr a nejde jen o řeči, protože bouda je prostě bouda. Singl je udělaný kvalitně a zároveň není jen o muzice – je o přístupu k její tvorbě, hledání nových postupů, je pro milovníky psů, je o naplněné lásce, přátelství a uznání. Hudba není cíl, ale nástroj na předání poselství. To jsem měl na hardcore / punku vždycky rád a to mě na něm drží dodnes.

BLONDIE & THE... (NOBODY) je projekt psa a jeho „pána“ – je to ta ne věcí, loňského roku. Díky! Blondie & The (Nobody) = chrastění psích granulí, zvuky gumových kostiček, minimalistický rif, cyklická smyčka … uf … paráda! Rozumím tomu a můj pes taky! Chceš bližší přiblížení? Říká Ti něco Denovali Records a například desky AUN? Pokud je odpověď ano, neváhej … (neváhej vůbec!). Tohle je ale naprosto dřevorubecký, žádná „intošárna“ jedniček a nul. Leg Lifters je Justin Pearson (Retox, All Leather, Holy Molar, Some Girls, Crimson Curse, Locust, Swing Kids, vydavatelství 31G … atd. + nazpíval/otextoval jednu písničku na poslední desce Sunshine) + Nathan Joyner (All Leather a Hot Nerds) + hlas Jacqueline Coulon. Hodně zvláštní elektro song. Baví mně to! Ale zpět k jádru pudla - Blondie & The (Nobody), chlape (NOBODY), nikdy jsem si nemyslel, že s něčím takovým přijdeš, že to zrealizuješ. (NOBODY) je ten, který tohle vymyslel, dal snům život, zaplatil a za to mu patří má veliká poklona a naprostý respekt! Kdybych měl říct nejlepší hardcore / punkovou desku pro rok 2013, byla by to BLONDIE & THE... (NOBODY) / LEG LIFTERS. Těším se na další věci … R.E.S.P.E.K.T. ! (S)

dogloversrecords.net/dogblessyou/
dogloversrecords.net/dogblessyou/?page_id=2

 

Žádné komentáře: